بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ماجرای اخراج ۳ بازیکن سرشناس از استقلال چه بود؟

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ | ۱۹:۵۱
بدون تصویر

پس از این‌که امیر قلعه‌نویی با جدا شدن از استقلال به سپاهان پیوست و صمد مرفاوی دستیار اول او وظیفه هدایت تیم را بر عهده گرفت، تقابل استقلال و سپاهان به واسطه حضور این دو مربی روی نیمکت هر دو تیم حواشی به مراتب بیشتری پیدا کرد.

ستقلال در نیمه آذر ماه به اصفهان رفت و با ارائه یک نمایش انتقادآمیز با دو گل مسابقه را به سپاهان واگذار کرد. پس از پایان این مسابقه صمد مرفاوی در داخل رختکن به‌شدت از عملکرد شاگردانش انتقاد کرد و مدعی شد آن‌ها اصلا در حد خودشان نبودند اما داستان اصلی پس از خارج شدن تیم از رختکن به وقوع پیوست.

پیش از این‌که کاروان استقلال هتل را به مقصد فرودگاه ترک کند، حسین کاظمی همراه با سیاوش اکبرپور و رضا عنایتی از هتل خارج شده و برای دقایقی مشغول قدم زدن شدند. وقتی بازیکنان در اتوبوس آماده عزیمت به سمت فرودگاه بودند غیبت این سه نفر نمایان شد و ماجرا به گوش صمد مرفایی رسید. آقا صمد حسابی عصبانی شد و اعلام کرد اتوبوس به سمت فرودگاه حرکت کند و این سه نفر باید خودشان هر طور که شده به پرواز برسند. این سه بازیکن دقایقی قبل از پرواز به فرودگاه رسیدند اما با برخورد تند سرمربی مواجه شدند و  از فردای آن روز اجازه تمرین کردن با استقلال را پیدا نکردند! به موازات همین مسئله شایعه شد که کاظمی، اکبرپور و عنایتی پس از پایان مسابقه به منزل مهدی رحمتی دروازه‌بان اسبق استقلال که در آن مقطع سنگربان اصلی سپاهان بود، رفته‌اند! ادعایی که البته خود رحمتی آن را تکذیب کرد.

این ماجرا در شانزدهم آذر ماه سال ۸۸ طی یک گزارش اختصاصی در خبرورزشی منتشر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *