بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آرتتا: دکلان رایس تفاوت را رقم می زند؛ تماشای بازی منچسترسیتی و لیورپول؟ اگر همسرم اجازه دهد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ | ۲:۳۳

صدرنشینی آرسنال ادامه خواهد داشت. 

طرفداری | آرسنال در چارچوب هفته پانزدهم با نتیجه 4-3 مقابل لوتون تاون به پیروزی رسید. در روزی که داوید رایا با 2 اشتباه رقبا را امیدوار کرده بود، توفان حملات توپچی‌ها در دقایق پایانی دستاورد تک امتیازی لوتون را از آن‌ها گرفت. میکل آرتتا مقابل دوربین آمازون قرار گرفت و در اولین واکنش گفت: مشخص است که خیلی خوشحالم. میدانستیم رقابت سختی در اینجا خواهیم داشت و با نحوه دریافت گل‌ها، کارمان را سخت‌تر کردیم. اما روحیه تیم و جنگندگی در کنار این که تسلیم نشدیم عالی بود. ما می‌خواهیم تمامی بازی‌ها را ببریم. گل‌هایی که دریافت کردیم؟ گاهی باید رقبا را تحسین کردم، تمام‌کنندگی آن‌ها عالی بود. شب سختی شد و لوتون تاون هم رقیب دشواری برای ما بود. 

گل‌ها را به هدیه دادیم؟ من از عملکرد تیم راضی‌ام. صحبت با رایا؟ با همه بازیکنان صحبت کردم، آن‌ها خوشحالند. برای قهرمانی لیگ برتر به امتیازهای زیادی نیاز دارید. دکلان رایس همین حالا هم تفاوت‌ها را رقم می‌زند و روی تیم تاثیر دارد.  

بازی‌های منچسترسیتی و لیورپول را می‌بینم؟ من عاشق فوتبالم و تا جایی که همسرم اجازه دهد بازی‌ها را می‌بینم. حمایت پسرانم را دارم بنابراین بازی‌های زیادی را می‌بینم.  

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *