بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لیونل مسی چگونه رپر آمریکایی را به فوتبال علاقه‌مند کرد؟

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ | ۰:۴۹

طرفداری لیونل مسی یک “تغییرگر فرهنگ‌هاست“. این عبارتی است که “فت جو” رپر آمریکایی در خصوص فوق‌ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال گفته است.

مجله معتبر تایم، لیونل مسی را برترین ورزشکار سال 2023 معرفی کرده است. مجله تایم در بخش توضیحات خود و اینکه چرا مسی را به این عنوان برگزیده، گذری به یک رپر مشهور آمریکایی زده و خاطره‌ای جالب از او و اینکه لیونل مسی چگونه او را به فوتبال علاقه‌مند کرده، نوشته است. جوزف آنتونیو کارتاخنا که بیشتر با نام هنری فت جو شناخته می‌شود، یک رپر آمریکایی 53 ساله است و او از اولین بازی لیونل مسی در اینتر میامی گفته که در همان اولین بازی هم شیفته هنر مسی و ورزش فوتبال شده است. فت جو در مصاحبه با مجله تایم، از مسی به عنوان یک تغییرگر فرهنگ‌ها نام برده و گفته وقتی اولین بار مسی را در زمین فوتبال دیده گویی او را برق گرفته و حسابی شوکه شده است. فت جو آن‌چنان در زندگی‌اش تمایلی به فوتبال نداشته است، اما آمدن لئو مسی به اینتر میامی او را هم مجذوب مسی و هم فوتبال کرده است.

من در استادیوم بودم. بازی بین اینتر میامی و نیویورک ردبولز در ماه آگوست بود. وقتی که این بازیکن آرژانتینی اولین بازی‌اش را از روی نیمکت برای میامی انجام داد، در آن مسابقه گلزنی کرد. آنجا بود که ناخودآگاه اشکم جاری شد و بلند فریاد می‌زدم: مسی! مسی! مسی! انگار برق منو گرفته بود و حسابی هیجان‌زده شده بودم. او تغییرگر فرهنگ‌هاست. او GOAT (بهترین بازیکن تمام دوران) است.

نه تنها فت جو، بلکه خود بکام نیز مجذوب جادوی مسی شد، چراکه اسطوره سابق منچستریونایتد بعداً فاش کرد که پس از اولین بازیِ فوق‌ستاره آرژانتینی در خاک آمریکا، به سختی توانسته به خانه برود. برنده هشت بار توپ طلا در رقابت‌های قهرمانی در جام اتحادیه، 9 گل به ثمر رساند اما نتوانست میامی را به پلی‌آف MLS بفرستند. هواداران علاقه‌مند به لیونل مسی می‌توانند از فوریه 2024 دوباره شاهد بازی‌های او در تیم اینتر میامی باشند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *