بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فعلا کدام تیم‌ها به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا رسیده‌اند؟ / بزرگان در انتظار سپاهان و پرسپولیس

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ | ۰:۰۵

دو نماینده ایران، شانس نسبتا خوبی برای حضور در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دارند.

به گزارش طرفداری، با برگزاری دیدارهای شب اول از رقابت‌های هفته ششم دور گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، تکلیف تیم‌های حاضر در مرحله یک‌هشتم نهایی تا حد زیادی مشخص شد. تا اینجای کار، العین، نسف‌قارشی، الاتحاد، الهلال و النصر از منطقه غرب به عنوان صدرنشین گروه‌های خود راهی دور حذفی شده‌اند و نوبهار ۱۳ امتیازی هم به عنوان برترین تیم دوم، صعود خود را قطعی کرده است؛ هرچند تکلیف دو سهمیه باقی‌مانده برای برترین تیم‌های دوم، هنوز مشخص نیست.

سپاهان البته تقریبا صعود خود را قطعی کرده و تنها در صورتی که پاختاکور با اختلافی بیش از ۹ گل الفیحا را شکست داده و پرسپولیس هم از سد الدحیل عبور کند، ماجراجویی شاگردان ژوزه مورایس در لیگ قهرمانان آسیا به پایان خواهد رسید؛ اتفاقی که رخ دادن آنها، دور از ذهن به نظر می‌آید.

پرسپولیس برای صعود بدون اما و اگر به مرحله بعد، باید الدحیل را در ورزشگاه آزادی شکست دهد و در صورت کسب این مهم، بدون توجه به نتیجه کسب شده در دیدار مستقیم پاختاکور و الفیحا، مجوز حضور خود در یک‌هشتم نهایی را کسب می‌کند. سرخپوشان پایتخت البته در صورت کسب تساوی هم شانس صعود دارند، به شرطی که دیدار پاختاکور و الفیحا برنده‌ای نداشته باشد.

با این تفاسیر، می‌توان نتیجه گرفت نتایج کسب شده در شب اول مسابقات هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا، خصوصا شکست الشارجه مقابل الفیصلی، به نفع نمایندگان فوتبال ایران بوده و شانس آن‌ها برای راهیابی به مرحله حذفی این رقابت‌ها، بسیار افزایش یافته است. پرسپولیس فردا (سه شنبه ۱۴ آذر) از ساعت ۱۹:۳۰ میزبان الدحیل خواهد بود و دیگر دیدار مهم برای نمایندگان ایران یعنی پاختاکور مقابل الفیحا هم از ساعت ۱۷:۳۰ برگزار می‌شود.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *