بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خداحافظی لوئیس سوارز با هواداران گریمو؛ انتقال به اینتر میامی نزدیک است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۲

طرفداری | لوئیس سوارز، مهاجم سابق بارسلونا و خانواده‌اش، پس از انجام آخرین بازی این بازیکن برای گرمیو، در ورزشگاهی پر از تماشاگر با هواداران این تیم وداع کردند. این مهاجم ۳۶ ساله در آخرین دیدار خود مقابل واسکودوگاما، تک گل گریمو را به ثمر رساند. او همچنین برای خداحافظی با هواداران به همراه خانواده‌اش وارد زمین شد و به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

باشگاه گریمو در حساب خود در شبکه‌های اجتماعی نوشت:

تو فصلی زیبا را در تاریخ ما نوشتی. هر جا که باشی، برای همیشه جاودانه خواهی بود! این تنها یک رویا نبود. با قهرمان این فصل از تاریخمان خداحافظی می‌کنیم: پیروزی، گل و پیام ویژه برای شما.

سوارز اکنون بازیکن آزاد است و این بازیکن 36 ساله به اینتر میامی ملحق شده است. این انتقال باعث می‌شود که او بار دیگر با هم تیمی‌های سابق خود در بارسلونا مانند لیونل مسی، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا هم بازی شود. اوایل این هفته، رناتو گائوچو، سرمربی گرمیو، جدایی سوارز را از این باشگاه برزیلی تایید کرد. سوارز درباره جدایی خود گفت:

می‌توانم درد را احساس کنم، بدنم به جای من صحبت می‌کند. می‌خواهم لذت ببرم و بعد از دوران حرفه‌ای طولانی برای خودم تصمیم بگیرم. باید استراحت کنم و از بودن در کنار خانواده‌ام لذت ببرم. سرنوشت مسخص می‌کند که آینده‌ام در کجا رقم می‌خورد.

گفتنی است این مهاجم 36 ساله اروگوئه‌ای در۳52 بازی برای گرمیو در تمامی رقابت‌ها موفق به زدن 2۷ گل شده است و سرمربی این تیم نیز اعتراف کرد که با جدایی سوارز خلاء او در خط حمله گرمیو احساس می‌شود. آخرین بازی سوارز در خارج از خانه مقابل فلومیننزه در 7 دسامبر خواهد بود و بعد از آن این مهاجم اروگوئه‌ای می‌تواند مدتی تا شروع تمریناتش با اینترمیامی استراحت کند. تکرار زوج رویایی بارسلونا در آمریکا؛ لوییس سوارز به مسی در اینتر میامی می‌پیوندد

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *