بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

درگیری لو سلسو با هالند: بزن به چاک و گم شو! / عکس

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ | ۰:۰۵

طرفداری | منچسترسیتی دو امتیاز حساس را مقابل تاتنهام در کورس قهرمانی لیگ برتر از دست داد تا ارلینگ هالند از قضاوت داور و همچنین رفتار جووانی لو سلسلو حسابی عصبانی شود.

منچسترسیتی که هفته گذشته مقابل لیورپول برای اولین بار در بازی‌های خانگی سال 2023 امتیاز از دست داده بود، برابر تاتنهام با نتیجه 3-3 متوقف شد. اما در پایان این بازی و هنگامی که بازیکنان قصد رفتن به رختکن را داشتند بین دو بازیکن دو تیم درگیری رخ داد. ارلینگ هالند که پس از سوت پایان بازی بابت تصمیم جنجالی سایمون هوپر به شدت عصبانی بود، در حالی که می‌خواست به رختکن برود، با جووانی لو سلسو هم وارد درگیری می‌شود. اتفاقی که از تصاویر منتشر شده اینگونه تلقی می‌شود که شروع کننده این درگیری بازیکن تاتنهام بوده است.

هافبک آرژانتینی اسپرز خطاب به هالند می‌گوید: “بزن به چاک و گورت رو گم کن!” صحبت توهین‌آمیز لو سلسو همچون بنزین روی آتش باعث خشم بیشتر هالند می‌شود و در حالی که می‌رفت درگیری این دو بازیکن بالا بگیرد با وساطتت پپ و دیگر بازیکنان دو تیم این قائله ختم به خیر شد. لو سلسو در جریان بازی با منچسترسیتی با آکانجی هم درگیر شده بود.

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *