بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اسپالتی: می‌توانستیم قرعه بهتری داشته باشیم؛ پتانسیل رشد در طول مسابقات را داریم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ | ۱۴:۰۱

طرفداری | لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا، معتقد است قرعه‌ آتزوری در یورو 2024 می‌توانست بهتر پیش برود، اما تاکید کرد که این قرعه به آنها فرصت رشد بیشتر می‌دهد. قرعه کشی نهایی مسابقات یورو ۲۰۲۴ آلمان روز گذشته در شهر هامبورگ برگزار شد که ایتالیا، مدافع عنوان قهرمانی، در گروهی دشوار با اسپانیا، کرواسی و آلبانی در گروه B‌ هم گروه شد.

پس از مشخص شدن رقبای ایتالیا، لوچانو اسپالتی درباره قرعه کشی و لزوم ارائه سبکی مشخص صحبت کرد. این سرمربی ایتالیایی باور دارد که ایتالیا می‌تواند در طول رقابت‌های یورو رشد کند. او گفت:

می‌توانستیم قرعه بهتری داشته باشیم. با فروتنی و آگاهی از این که باید پیشرفت کنیم به آنجا می‌رویم اما ما ایتالیا هستیم. آیا می‌توانیم فاصله خود را با چهار یا پنج تیم قدرتمند کم کنیم؟ 

داشتن یک تیم جمع و جور که به سبک مشخصی فوتبال بازی می‌کند و خود بازیکنان چنین چیزی را تشخیص می‌دهند، بسیار مهم است. من به اهمیت عشق و اشتیاق در این ورزش فکر می‌کنم. ترکیب ایتالیا از پتانسیل رشد بسیار زیادی بهره‌مند است. هنوز زمان زیادی تا مسابقات باقی مانده و بازیکنان زیادی هستند که می‌توانند رشد کنند و خود را به این رقابت‌ها برسانند. کارهای لازم پیش از یورو ۲۰۲۴:

لازم است بازیکنان را در این دوره از نظر ذهنی ترغیب کنیم تا بتوانیم به گونه‌ای کار خود را در کوتاه مدت انجام دهیم که انگار از مدت‌ها پیش چنین پیشرفتی صورت گرفته است. می‌خواهم در این مدت با بازیکنان صحبت کنم و تیم ملی را از طریق رابطه بازیکنان با یکدیگر به تیمی باشگاهی تبدیل کنم. علاوه بر آن می‌خواهیم تمریناتی که نمی‌توانستیم انجام دهیم را نیز به جلسات تمرینی خود اضافه کنیم.  قرعه کشی یورو ۲۰۲۴ انجام شد؛ کار سخت ایتالیا برای دفاع از عنوان قهرمانی

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *