بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شمارش معکوس برای خلق یک حماسه؛ امباپه سرانجام رئالی می‌شود؟

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ | ۱۳:۱۰

کیلیان امباپه وارد دوران حساسی شده است. این بازیکن ۲۴ ساله هنوز با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد جدیدی امضا نکرده و اگر تا پایان ماه این کار را نکند، می‌تواند با هر باشگاه علاقه‌مند به توافق برسد.

رئال مادرید بیشتر از سایر باشگاه‌ها در تلاش برای جذب امباپه است و چند سال است که او را زیر نظر دارد. با این حال این باشگاه با توجه به ناکامی در جذب او در سال ۲۰۲۲، انتظار دارد که امباپه شخصا قدم‌های محکمی در جهت امضای قرارداد با غول اسپانیایی بردارد. با وجود این، رئال مادرید با قدرت هرچه تمام‌تر برای جذب امباپه اقدام خواهد کرد، به خصوص با توجه به اینکه انتقالش رایگان است و می‌تواند یک بازیکن فوق‌العاده برای تیم کارلو آنچلوتی باشد.

حماسه امباپه به زودی به پایان می‌رسد. او طی چند ماه آینده یا با پیوستن به رئال مادرید موافقت خواهد کرد یا شانس او برای انتقال به قهرمان ۱۴ دوره اروپا برای همیشه از بین خواهد رفت. باید صبر کرد و دید که سرانجام کدام گزینه به واقعیت تبدیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: رئال‌مادرید به دنبال جذب مسی جدید آرژانتینی‌ها باارزش‌ترین فوتبالیست‌های جهان در سال ۲۰۲۳ چه کسانی هستند؟/ افت امباپه؛ صدرنشینی ستاره‌های رئال و سیتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *