بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لوئیز انریکه: کاش ۳ ام باپه در تیمم داشتم؛ اگر ما مشکل تمام کنندگی داریم، تیم های دیگر چه دارند؟

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ | ۱۲:۳۷

طرفداری | کیلیان ام باپه تاکنون در ۱۲ بازی لیگ ۱ فرانسه ۱۴ گل به ثمر رسانده و لوئیز انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن می‌گوید دوست دارد ۳ مهاجم با استانداردهای ام باپه در تیمش داشته باشد. ام باپه همچنین سه گل در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است، اما فاصله زیادی با گلزنان بعدی باشگاه، اشرف حکیمی و رندال کولو موانی دارد که هر دو ۴ گل در تمامی رقابت‌ها به ثمر رسانده‌اند.

شرایط پاری سن ژرمن تفاوت زیادی با فصل گذشته دارد. در فصل گذشته لیونل مسی با ۲۱ و نیمار با ۱۸ گل زده در تیم حضور داشتند که هر دو بازیکن در تابستان امسال پاریس را ترک کرده‌اند. لوئیز انریکه پیش از بازی مقابل لوآور به خبرنگاران گفت:

دوست دارم سه مهاجم مثل ام باپه داشته باشم که هر کدام 17 گل به ثمر برسانند، اما چنین چیزی امکان پذیر نیست. سال گذشته سه فوق ستاره کلاس جهانی کنار هم بازی می‌کردند که گل‌های زیادی با کمک هم به ثمر رساندند. ما فقط به کیلیان وابسته نیستیم و بازیکنان زیادی هستند که برایمان گل زده‌اند. 

پاری سن ژرمن سه شنبه شب در تساوی ۱-۱ مقابل نیوکاسل موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف خلق کرد اما بازیکنان این تیم عملکرد خوبی مقابل دروازه حریف نداشتند و نتوانستند کار حریف را تمام کنند. از انریکه درباره ضعف گلزنی تیمش سوال شد و او پاسخ داد:

 خیلی خنده دار است. اگر تیم ما ضعف تمام کنندگی دارد پس تیم‌های دیگر چه ضعفی دارند؟ آن هم تیمی که در هر بازی سه گل به ثمر می‌رساند و 10 موقعیت مسلم مقابل نیوکاسل خلق می‌کند.فوتبال یک بازی است، گاهی اوقات اوضاع مطابق میل شما پیش می‌رود و گاهی اوقات خیر. مشکل وقتی است که موقعیت گلزنی ایجاد نکنیم.

پاری سن ژرمن امروز ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه مهمان لوآور خواهد بود و با توجه به شکست شب گذشته نیس، یاران لوئیز انریکه فرصت دارند تا با پیروزی در این بازی اختلاف خود را با تیم دوم با ۴ برسانند. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *