بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آنچلوتی: بازی بارسلونا و اتلتیکو مادرید؟ امیدوارم تیم بهتر پیروز شود؛ کروس غیر قابل جایگزین است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ | ۰:۴۵

با اعلام کارلو آنچلوتی، وضعیت آسیب دیدگی دنی کارواخال فردا مشخص خواهد شد.

طرفداری | دیدار دو تیم رئال مادرید و گرانادا از هفته پانزدهم لالیگای اسپانیا با پیروزی 2-0 کهکشانی ها به پایان رسید. رئال مادرید در ادامه روند بسیار خوب خود، به دوازدهمین پیروزی اش در لالیگا دست پیدا کرد و بار دیگر به صدر جدول بازگشت. مادریدی ها نیم نگاهی نیز به تقابل فردا شب بارسلونا و اتلتیکو مادرید و خواهند داشت و باید دید جدال حساس این دو تیم شرایط جدول را به چه شکل رقم خواهد زد. با این حال، ترجیح کارلو آنچلوتی، جذاب و تماشایی بودن بازی بارسلونا – اتلتیکو مادرید است تا برنده آن. علاوه بر این، کارلتو در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی در خصوص آسیب دیدگی دنی کارواخال در پایان نیمه اول دیدار با گرانادا صحبت کرد. مصاحبه این سرمربی 64 ساله را در ادامه می خوانید: رئال مادرید 2-0 گرانادا؛ گردش پیروزی ها در مدار این کهکشان! برای رودریگو هدف گذاری کرده اید که در این فصل چند گل بزند؟

من این فصل برای هیچ بازیکنی هدف گذاری نکرده ام. مهم نیست چه کسی گل بزند؛ همه باید با هم کار کنند تا تیم به پیروزی برسد و در حال حاضر ما این کار به خوبی انجام داده ایم. چیزی که در این تیم برای من خیلی دوست داشتنی است، تلاش همگی بازیکنان برای گل زدن و بسته نگه داشتن دروازه است. چه مشکلی برای کارواخال پیش آمد؟ 

کارواخال مشکلی عضلانی داشت و به همین خاطر از زمین خارج شد. فردا ارزیابی های لازم انجام می شود.   عملکرد امروز تیم؟ 

تیم بازی خوب و کنترل شده ای از خود به نمایش گذاشت. تمرکز داشتیم، هشیار بودیم و از هر خطری پرهیز کردیم. می خواستیم در این بازی توپ را حفظ کنیم تا جلوی ضد حملات را بگیریم.  براهیم دیاز باز هم گل زد 

براهیم سخت تلاش می کند و عملکردش هم خوب است. من در هر موقعیتی از زمین او را به کار بگیرم، وظایفش را به درستی انجام می دهد. اوایل فصل فرصت زیادی برای باز کردن نداشت، اما اکنون کیفیت خود را نشان داده است. از این بابت خوشحالم.  ترجیح می دهید اتلتیکو مادرید پیروز شود یا بارسلونا؟ 

من ترجیحی ندارم. تمام چیزی که من به آن فکر می کنم، این است که از بازی این دو تیم بزرگ لذت ببرم و امیدوارم تیم بهتر به پیروزی برسد. به نظرم بازی جذاب و سرگرم کننده ای خواهد بود.  چرا تونی کروس خاص است؟ 

کروس پاس ها را خراب نمی کند و همواره بهترین گزینه را به کار می گیرد. او دوست دارد توپ را در اختیار داشته باشد و از هیچ فشار و پِرسی واهمه ندارد. کروس در تیم ما حتی وقتی که بازی نمی کند هم غیر قابل جایگزین است.  وضعیت مصدومان تیم؟ 

مودریچ برای بازی با رئال بتیس در دسترس خواهد بود. کپا نیز آماده است. باید ببینیم اوضاع کارواخال چه طور می شود. البته که لوکاس وازکز در نیمه دوم بسیار خوب بازی کرد.  برنابئو نام شما را فریاد زد 

هواداران در برنابئو علاقه زیادی به من دارند و از این بابت خیلی خوشحالم. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *