بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

میکل آرتتا: در لیگ برتر با کوچکترین اشتباهی، مجازات می‌شوید

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ | ۲۳:۲۱

طرفداری | آرسنال و وولورهمپتون امروز عصر در چارچوب بازی های هفته 14 فصل 24-2023 لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که در پایان آرسنال با نتیجه 2-1 به پیروزی رسید.

برد آرسنال به معنای تداوم صدرنشینی توپچی‌ها در لیگ برتر است و آنها بدون توجه به هر اتفاقی که این هفته بیفتد، با 33 امتیاز از 14 بازی در صدر جدول قرار دارند. میکل آرتتا، سرمربی آرسنال در نشست خبری پس از این بازی حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

بازی مقابل وولورهمپتون

واقعا بازیکنانم مقابل چنین حریف شایسته‌ای عالی بودند. ما مقابل یک تیم خوب بازی کردیم و البته خیلی بدشانس بودیم که گل‌های بیشتری به ثمر نرساندیم. اشتباه نکنم امروز 3 تیرک زدیم و فرصت‌های گل زیادی را از دست دادیم. در لیگ برتر حق اشتباه کردن ندارید، چراکه با کوچکترین اشتباهی مجازات می‌شوید. در مجموع از عملکرد تیمم راضی هستم.

صدرنشینی آرسنال

این چالشی است که با آن روبه‌رو هستیم. اینکه هر سه روز یکبار بازی کنیم و بتوانیم برنده از میدان خارج شویم. یک بازی مهم دیگر با لوتون تاون داریم.

مصدومیت تومیاسو

نمی‌دانم چه اتفاقی برای او افتاد؟ مصدوم شد یا مربوط به خستگی بود. تصمیم گرفتیم که بلافاصله او را تعویض کنیم و ریسکی در مورد او انجام ندهیم. باید او را ارزیابی کنیم تا ببینیم وضعیتش چگونه است.

زینچنکو

هر بازیکنی نقاط ضعفی دارد و الکس نقاط قوت بیشتری دارد. اتفاقی که ممکن است برای هر بازیکن دیگری پیش بیاید.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *