بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ادای دین بلینگام به زیدان؛ آدیداس کفش‌های پردیتور بیشتری تولید می‌کند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ | ۲۱:۱۷

طرفداری | درخشش جود بلینگام با کفش‌های خاص زیدان، کمپانی آدیداس را ترغیب کرده که تعداد بیشتری از این کفش‌های خاطره‌ساز را تولید کند.

جود بلینگام در بازی با ناپولی، کفش هایی هم طرح با کفش های خاطره انگیز زین الدین زیدان پوشیده بود. جود بلینگام مثل همیشه، چهره درخشان رئال مادرید در بازی‌های تیمش بود و علاوه بر حرکات چشم نواز خود، لذت و هیجان را برای تماشاگران حاضر در سانتیاگو برنابئو به ارمغان آورد. یکی از این تماشاگرانی که از نزدیک شاهد درخشش ستاره انگلیسی بود زین الدین زیدان اسطوره مادرید بود که از نزدیک نمایش دلچسب ستاره انگلیسی را نظاره کرد. جود بلینگام در این بازی، کفش هایی هم طرح با کفش های خاطره انگیز آدیداس برای زین الدین زیدان به پا کرده بود. زیزوی افسانه ای با این استوک‌ها بارها در مستطیل سبز هنرنمایی کرد؛ از فینال جام جهانی 1998 مقابل برزیل گرفته تا به ثمر رساندن به یادماندنی ترین گل تاریخ لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایر لورکوزن.

کفش خاص زیدان به پردیتور شهرت یافته و حالا آدیداس به بهانه درخشش بلینگام با این کفش‌ها، می‌خواهد به طور محدود تعداد 2000 از آنها را تولید و روانه بازار کند. در واقع جود بلینگام با درخشش خود با این استوک‌ها بار دیگر این کفش‌ها را مد کرد تا ادای دینی به الگوی ورزشی‌اش، زین الدین زیدان کرده باشد.

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *