بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لمپارد: کلودیو رانیری و ژوزه مورینیو عامل موفقیت من در چلسی بودند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ | ۲۰:۴۱

طرفداری | به رسم هر سال، مهمانی سالانه چلسی با حضور بازیکنان فعلی و سابق باشگاه در حال برگزاری است. در ابتدای مراسم تاد بولی به عنوان مالک باشگاه ضمن خوش‌آمدگویی به مهمانان از برنامه‌های گروه او برای موفقیت چلسی سخن گفت. در ادامه فرانک لمپارد و جانفرانکو زولا در مورد دوران فعلی و سابق باشگاه صحبت کردند. از لمپارد پرسیده شد چه اشخاصی در دوران موفق او نقش داشتند که هافبک سابق آبی‌ها در پاسخ گفت:

در آغاز کلودیو رانیری و کن بیتس نقش داشتند. کن به عنوان مالک وقت باشگاه در سال‌های ابتدایی واقعا مراقب من بود. همیشه او را به یاد دارم و قدردانش هستم. ژوزه مورینیو هم همین‌طور. وقتی او به باشگاه آمد، ذهنیت و شخصیت برنده بودنش را به باشگه اضافه کرد که روی همه تاثیر گذاشت. احساس می‌کنم می‌توانم نام تمامی مربیان را بگویم اما افرادی که نام بردم در اوایل حضورم در چلسی تاثیر بزرگی روی من داشتند. پس از آن‌ها البته که هم‌تیمی‌هایم بودند. بدون هم‌تیمی‌ نمی‌توانید در فوتبال به جایگاهی برسید. 

لمپارد از فراز و فرود تاریخ چلسی و کمک آن به اتحاد نسل‌های مختلف می‌گوید:

وقتی پای صحبت بازیکنان دهه 70 در مورد تاریخ باشگاه می‌نشینم به چلسی احساس نزدیکی می‌کنم، حتی با وجود زمان‌های بد که آن‌ها هم روی چهره این تیم نقش داشتند. هر کسی که به چلسی نزدیک باشد می‌داند برگزاری چنین مراسم‌هایی بین طرفداران و بازیکنان فعلی و سابق باشگاه ارتباط عالی ایجاد می‌کند. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *