بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فروش اولین الماس بارسلونا به قیمت یک میلیون یورو

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ | ۱۹:۲۹

طرفداری | یک هوادار متمول بارسلونا، اولین الماس نیوکمپ را به قیمت یک میلیون یورو خرید.

به گزارش سایت رسمی باشگاه بارسلونا، یکی از راه‌های جالب‌توجه بارسلونا برای افزایش درآمد خود جدا از طرح‌هایی همچون فروش چمن و صندلی ورزشگاه نیوکمپ، راه اندازی پلتفرم بازی انحصاری، فروش لیوان آب مخصوص باشگاه و …تولید و فروش الماس‌هایی ساخته شده از چمن استادیوم نیوکمپ است! بارسلونا با همکاری چندین متخصص، موفق به استخراج کربن موجود در چمن ورزشگاه نیوکمپ شده و به وسیله تبلور آن، الماس تولید می کند. این باشگاه اسپانیایی این تضمین را قبلا داده بود که فرایند ساخت این الماس ها به هیچ وجه تهدیدی برای محیط زیست به شمار نمی آید و تمام استاندارهای لازم را دریافت کرده است.

هر الماس یک قیراط ساخته شده به وسیله چمن ورزشگاه سابق بارسلونا در فروشگاه آنلاین این باشگاه برچسب 15 هزار یورویی خورده و الماس نیم قیراط نیز 2500 یورو ارزش دارد. حالا اولین الماس ساخته شده از چمن نیوکمپ به قیمت یک میلیون یورو توسط یکی از هواداران متمول بارسلونا خریداری شده است. سایت رسمی باشگاه بارسلونا امروز در خبری مدعی شد که اولین الماس خود را به قیمت یک میلیون یورو فروخته است.

  • بیشتر بخوانید: بارسلونا از چمن نیوکمپ الماس 15 هزار یورویی ساخت! / عکس

رافا یوستی، معاون باشگاه بارسلونا دراین‌باره گفت:

باشگاه راهی برای بهبود درآمدش از طریق فروش الماس نیوکمپ پیدا کرده است و همه هواداران فرصت خرید این هدیه ارزشمند را دارند. اولین فروش الماس یک قیراطی دوشنبه گذشته انجام شد. اولین الماس به شرکت برلیانتو وابسته به ریکارد والورده، یکی از هواداران بارسلونا، تحویل داده شد.

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *