بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مورینیو: اگر براردی بازیکن من بود، با او به مشکل می خوردم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ | ۱۹:۲۶

در آستانه دیدار ساسولو و آاس رم در هفته چهاردهم سری آ 2023/24، ژوزه مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و به انتقاد شدید از رفتار دومنیکو براردی پرداخت.

به نقل از IFTV؛ مورینیو در مورد براردی گفت:

براردی را دوست دارم چون بازیکن شگفت انگیزی است اما او باید به بازیکنان حریف بیشتر احترام بگذارد. او بازیکنان حریف را مسخره و عصبانی می کند، سپس داوران کاری با براردی ندارد و به بازیکنان حریف کارت زرد می دهند. می توانم بگویم همان اندازه که براردی را دوست دارم، از او منتفرم. از رفتارهای او در زمین خوشم نمی آید. دوست ندارم بازیکن من چنین رفتارهایی انجام دهد. اگر براردی بازیکن من بود، بدون شک با او به مشکل می خوردم. براردی با صحنه سازی، خطاها و پنالتی های زیادی برای تیمش به دست می آورد و باعث می شود مدافعان حریف، کارت های زرد ناعادلانه دریافت کنند. در مجموع می توانم بگویم براردی از آن دست بازیکنانی است که من دوست ندارم در تیم خود داشته باشم.

در بازی فردا یک چیز برای من روشن است. براردی کاری می کند که جانلوکا مانچینی در همان 10 دقیقه ابتدایی کارت زرد بگیرد و به این ترتیب او از بازی با فیورنتینا محروم خواهد شد.

گفتنی است در جریان شکست 4-3 رم مقابل ساسولو در فصل گذشته، براردی با حرکت زشت خود که از چشم داوران دور ماند، باعث عصبانیت کومبولا شد. مدافع آلبانیایی رم در واکنش به حرکت براردی، به او در محوطه جریمه رم لگد زد و با توجه به اینکه توپ در جریان بازی بود، کومبولا کارت قرمز دریافت کرد و یک پنالتی به نفع ساسولو گرفته شد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *