بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دیگو سیمئونه: ژائو فلیکس؟ در مورد بازیکنی که دیگر در تیم من حضور ندارد، صحبت نمی کنم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ | ۱۷:۳۴

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید معتقد است بارسلونا با توجه به تاریخ باشگاه تا پایان فصل برای قهرمانی خواهد جنگید.

طرفداری | دیگو سیمئونه در کنفرانس خبری پیش از تقابل اتلتیکو مادرید با بارسلونا در بازی حساس این هفته لالیگا حاضر شد و در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد. این سرمربی در مورد تقابل با بارسلونا گفت:

انتظار یک بازی زیبا را دارم. آن ها بازیکنان بسیار خوبی به همراه ایده های بسیار مشخصی در مورد تیم خود دارند. باید بازی را به سمتی ببریم که بتوانیم به آن ها آسیب بزنیم. بارسا خوشحال و آماده است به خصوص برای بازی فردا که برای آن ها بسیار مهم است. تفاوت سبک ها؟

این مسائل وقت مرا نمی گیرند. درک می کنم که برای چیزی که تماشا می کنید ارزش قائلید. آن ها فقط آمار و ارقام هستند. ژائو فلیکس؟

در مورد بازیکنی که دیگر در تیم من حضور ندارد، صحبت نمی کنم. پس از دوازده سال، اتلتیکو مادرید چقدر به بارسلونا و رئال مادرید نزدیک شده؟

ارزیابی این مسئله سخت است. رئال مادرید و بارسلونا همیشه با شانس قهرمانی بالاتری فصل را آغاز می کنند، ما با عمل این اختلاف را کاهش می دهیم، نه با حرف. کاهش اختلاف ما با آن ها نسبت به قبل بسیار زیاد بوده است.  انگیزه مضاعف برای گریزمان و ژائو فلیکس در چنین بازی هایی؟

در فوتبال چیزی با یک بازی مشخص و توصیف نمی شود. مهم ترین چیز ثبات، تداوم، حفظ شغل و داشتن داستانی پشت همه چیز است و این اهمیت دارد. همه می توانند در فقط یک دیدار عالی بازی کنند. اهمیت بازی؟

برای ما قطعاً مهم است. از طرف خودمان ارزش زیادی برای این دیدار قائلیم. آن ها تا پایان برای قهرمانی در این لیگ خواهند جنگید چون تاریخ آن ها چنین چیزی می طلبد. بارسلونا رقیب سختی است.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *