بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فن ده بیک در ژانویه 2024 از منچستریونایتد جدا می‌شود

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ | ۱۲:۴۹

طرفداری | دونی فن ده بیک در منچستریونایتد به یک نیمکت نشین و سکو نشین مطلق تبدیل شده است و به زودی اولدترافورد را ترک خواهد کرد.

به گزارش فابریتزیو رومانو، دونی فن ده بیک در ژانویه 2024 منچستریونایتد را ترک خواهد کرد. اریک تن هاخ تائيد کرده که این بازیکن نیاز به بازی کردن دارد و در منچستریونایتد دقایق بازی چندانی به هافبک ۲۶ ساله سابق آژاکس نمی‌رسد. تن هاخ در مورد وضعیت فن ده بیک گفته است: از نظر من دونی باید بازی کند. او در این فصل شروع کندی داشته چرا که در حال ریکاوری از مصدومیت شدید خود بوده است. اما اکنون به تمرینات برگشته و می‌بینم که برای نجات دوران حرفه‌ای خود نیاز به بازی کردن دارد.

فن ده بیک در تابستان 2020 با قراردادی 39 میلیون یورویی از آژاکس به منچستریونایتد پیوست. او در فصل 23-2022 تنها 10 بازی برای یونایتد انجام داد و موفق به ثبت گل یا پاس گلی نشد. قرارداد هافبک هلندی تا 2025 اعتبار دارد و پس از مصدومیت شدی او از ناحیه رباط صلیبی در فصل گذشته، بار دیگر شرایط بازی کردن را پیدا کرده است. فن ده بیک در تور پیش فصل در برخی بازی‌ها به کار گرفته شد اما در فصل جاری تنها ۲۱ دقیقه در تمامی رقابت‌ها برای منچستریونایتد به میدان رفته است.

فن ده بیک: به بازی کردن نیاز دارم، چه در منچستریونایتد چه در تیم دیگر!

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *