بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

معصومی: می‌خواهم برای کشورم مفید باشم، اما اگر شرایط مهیا نباشد به خروج فکر می‌کنم +فیلم

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ | ۱۱:۵۷


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، مرحله نهایی بیست و سومین دوره لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور امروز (جمعه) در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد. تیم‌های انبوه سازان هوتن و بانک شهر برگزار کننده دیدار بودند که تیم بانک شهر با برتری ۵ به ۵ مقابل تیم انبوه سازان هوتن قهرمان شد.

 امیر رضا معصومی کشتی گیر تیم انبوه سازان هوتن بعد از شکست در مقابل تیم بانک شهر گفت: به کادر فنی و کشتی‌گیران تیم بانک شهر  تبریک می‌گویم. امیدوارم که در سال آینده دوباره شاهد همچین رقابت جذاب و دیدنی باشیم، که مردم و دوست‌داران کشتی را به سالن ها بکشیم و روز به روز کشتی را در کشور گسترده تر ببینیم.

معصومی درباره رقابت خود با یدالله محبی افزود: پهلوان محبی یکی از نامداران در سنگین وزن است، و من هم با چهل درصد آمادگی در این مسابقه با دعوت محسن کاوه شرکت کردم و امیدوارم که کمکی به تیم خود کرده باشم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی درباره شرایط حرفه ای خود در آینده و حضور در المپیک گفت:  با شرایط جدیدی که برای انتخابی النپیک گذاشته‌اند، هیچ چیزی هنوز معلوم نیست. حرف اول و آخر برای ادامه مسیر ورزشی من را پدرم می‌زند و با او مشورت میکنم.

معصومی در پاسخ به سوالی درباره احتمال کشتی گرفتنش برای کشوری دیگر گفت: سعی میکنم برای کشورم مفید باشم اما اگر احساس کنم نتوانم برای ایران نمی‌توانم کشتی بگیرم به این موضوع فکر می‌کنم. 

انتهای پیام/

دسته بندی ها : خبرگزاری دانشجو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *