بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تن هاخ: رشفورد بازیکنی چند پسته است و در جناح راست مشکلی ندارد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ | ۱۰:۴۵

طرفداری | اریک تن هاخ ادعا می‌کند که مارکوس رشفورد از بازی در پست وینگر راست لذت می‌برد. این در حالی است که رقابت زیادی در پست وینگر چپ در منچستریونایتد وجود داشته است. الخاندرو گارناچو شش بازی اخیر را در سمت چپ، پست مورد علاقه رشفورد، آغاز کرده و این وینگر 19 ساله در دو بازی اخیر مقابل اورتون و گالاتاسرای نیز موفق به گلزنی شده است. رشفورد در سه بازی از 6 بازی اخیر مقابل نیوکاسل، فولام و گالاتاسرای به دلیل ترکیب چرخشی، مصدومیت و محرومیت در ترکیب اصلی حضور نداشته است.

تن هاخ در دیدار مقابل کپنهاگن، لوتون تاون و اورتون از گارناچو و رشفورد در دو جناح خط حمله بازی گرفت و شماره ۱۰ منچستریونایتد به جای پست دلخواهش در سمت راست زمین ایفای نقش کرد. رشفورد مقابل اورتون، دومین گل فصل خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و از آنجا که آنتونی مقابل گالاتاسارای به میدان آمد و گزینه محبوب تن هاخ در سمت راست خط حمله است، احتمال نیمکت نشینی رشفورد مقابل نیوکاسل وجود دارد. وقتی درباره تردید تن هاخ برای انتخاب میان گارناچو و رشفورد مطرح شد، سرمربی هلندی پاسخ داد:

بازی‌های ما را ندیدی؟ مقابل کپنهاگن و اورتون، هر دو در ترکیب حاضر بودند و برای بازی بعد رشی محروم بود. این نتیجه گیری شماست که هر دو دوست دارند رد سمت چپ بازی کنند. رشی می‌تواند در سمت راست بازی کند و این را دوست دارد. او توانایی بازی در وسط و سمت چپ را نیز دارد و می‌توان گفت که او واقعا بازیکن چند پسته و همه کاره‌ای است. 

منچستریونایتد امشب در دیداری دشوار ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران، در سنت جیمز پارک مهمان نیوکاسل خواهد بود که با یک امتیاز کمتر از منچستریونایتد 24 امتیازی در رتبه هفتم قرار دارد.

نیوکاسل – منچستریونایتد؛ ترکیب احتمالی و نکات آماری

نیوکاسل بدون 11 بازیکن اصلی به مصاف منچستریونایتد می رود

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *