بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رونمایی از نسخه ایرانی لاشا تالاخادزه

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ | ۱۳:۰۶

بهادر مولایی صحبت های جالبی را مطرح کرده است.

به گزارش طرفداری، بهادر مولایی قهرمان سابق جوانان جهان ضمن عرض تبریک قهرمانی تیم ملی جوانان به خانواده بزرگ وزنه برداری که برای ششمین بار اتفاق افتاد گفت:

ما تیمی داریم که آینده وزنه‌برداری ایران هستند و جای بزرگانی مثل سجاد انوشیروانی،بهداد سلیمی،سهراب مرادی و دیگر وزنه برداران مدال آور را پر خواهند کرد.

مولایی درخصوص شرایط مسابقه افزود:

عمکرد تیم بسیار خوب بود با این وجود که باید همه موارد را در نظر بگیریم، چون همین اتفاق برای ما در مسابقات جوانان جهان گواتمالا افتاد که 28 ساعت با ترانزیت در راه بودیم و خود من حدود ۷ کیلو در این مسیر وزن کم کردم.خیلی سخت است تغییر ساعت و آب و هوا اما بچه ها خیلی خوب و جنگنده ظاهر شدند و توانستیم برای بار ششم به عنوان قهرمانی تیمی برسیم.

بهادر مولایی در ادامه گفت:

زمانی که یک ورزشکار مدال جهانی کسب می‌کند دیگر علاوه بر مردم کشورش،مردم کل دنیا او را می‌شناسند و باید به این خودباوری برسد که سال بعد هم این مدال و سکو را تکرار کند و به یک مدال قانع نباشد و حتی بتواند رکوردهای بیشتری را جابجا کند.

قهرمان سابق جوانان جهان در پایان درخصوص دسته فوق سنگین گفت:

طاها نعمتی که با 17 سال سن ۱۷۶ کیلوگرم یکضرب می‌زند و رکورد جابجا می‌کند قطعا می‌تواند مثل تالاخادزه یک اعجوبه باشد. همینطور علیرضا یوسفی که پارسال رکورد جهان را جابجا کرد و امسال هم با مصدومیت آمد و بخاطر پرچم ایران وزنه زد که افتخار آفرینی کند. هردو فوق سنگین های ما می‌توانند جای سجاد انوشیروانی و بهداد سلیمی را در مسابقات المپیک مثل المپیک لندن پر کنند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *