بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آرتتا: حتی خواب چنین نتیجه ای را نمی دیدم؛ باید مقابل حریفان دیگر نیز اینگونه بازی کنیم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ | ۱۱:۵۵

طرفداری | آرسنال شب گذشته در استادیو امارات با نتیجه ۶-۰ لانس را در هم کوبید تا علاوه بر انتقام دیدار رفت، صعود خود به مرحله حذفی به عنوان صدر نشین گروه B‌ را قطعی کند. آرسنال در نیمه اول با گلزنی ۵ بازیکن مختلف شامل هاورتس، ژسوس، ساکا، مارتینلی و مارتین اودگارد با نتیجه ۵-۰ از مهمان خود پیش افتاد و جورجینیو نیز در دقیقه ۸۶ از روی نقطه پنالتی گل ششم را به ثمر رساند تا توپچی‌ها با یک پیروزی دلچسب و نمایشی درخشان صدرنشینی خود را قطعی کنند. 

این پیروزی صدرنشینی شاگردان میکل آرتتا را قطعی کرد تا دیدار هفته آخر این تیم مقابل آیندهوون به صورت تشریفاتی برگزار شود. آرتتا پس از بازی با تمجید از نمایش تیمش گفت:

حتی در خواب هم چنین نتیجه‌ای را نمی‌دیدم! امروز این شانس را داشتیم که به مرحله حذفی صعود کنیم و در صدر گروه قرار بگیریم و فکر می‌کنم این کار را به مقابل تیمی خوب به شیوه‌ای متقاعد کننده انجام دادیم. تیم از ابتدا تهاجمی وارد میدان شد و انگیزه زیادی برای تمام کردن کار از خود نشان داد. در 30 دقیقه اول همه چیز به خوبی پیش رفت که باعث شد کار برای ما راحت شود.  

سرمربی اسپانیایی ادامه داد: 

خیلی خوب است که می‌توانیم اینگونه پیروز شویم. از نظر من ثبات ما در گل نخوردن در خانه نکته مثبتی است. بازیکنان باید باور داشته باشند که می‌توانیم چنین نمایشی را مقابل حریفان دیگر نیز ارائه دهیم. فعلا باید صبر کنیم تا ببینیم در ماه فوریه با چه تیمی روبرو می‌شویم و شرایطمان در آن زمان چگونه است.

توپچی‌ها علاوه بر صدرنشینی در لیگ قهرمانان، با ۳۰ امتیاز بالاتر از منچسترسیتی ۲۹ امتیازی در صدر لیگ برتر نیز قرار دارند و در دیدار آینده خود روز شنبه در خانه به مصاف وولورهمپتون خواهند رفت. 

آرسنال 6-0 لانس؛ خشم آرتتا بر سر فرانسوی‌ها آوار شد

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *