بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تلاش منچستریونایتد برای خرید هم زمان ژائو نوس و آنتونیو سیلوا از بنفیکا

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ | ۱۱:۱۷

طرفداری | منچستریونایتد برای دور بعدی بازسازی ترکیب خود آماده می‌شود و خرید یک مدافع میانی و یک هافبک را در دستور کار خود قرار داده است. قرمزها قصد دارند با پیشنهادی هنگفت ژائو نوس و آنتونیو سیلوا، دو بازیکن با استعداد بنفیکا را به خدمت بگیرند.

به گزارش فلورین پلتینبرگ از اسکای آلمان، منچستریونایتد در تلاش است ژائو نوس و آنتونیو سیلوا، هافبک و مدافع میانی بنفیکا، را با پیشنهادی به ارزش بیش از ۱۷۰ میلیون پوند به خدمت بگیرد. یونایتد مدت‌هاست که به دنبال خرید نوس ۱۹ ساله است در حالی که این بازیکن یکی ار مهم‌ترین بازیکنان بنفیکا محسوب می‌شود. همچنین اریک تن هاخ مشتاق است برای تقویت خط دفاعی خود آنتونیو سیلوای ۲۰ ساله را نیز به خدمت بگیرد و شیاطین سرخ در تابستان آینده حداقل برای خرید یکی از این دو بازیکن تلاش خواهد کرد.

گزارش‌های قبلی نشان از جود بند فسخ ۱۰۰ میلیون یورویی در قرارداد ژائو نوس داشت و آنتونیو سیلوا نیز بند مشابهی در قرارداد خود دارد. ژائو سیلوا در این فصل ۱۰ بازی در لیگ پرتغال برای بنفیکا به میدان رفته و در لیگ قهرمانان اروپا نیز ۴ بازی در این فصل انجام داده است. ژائو نوس نیز در ۱۱ بازی (8 بازی به عنوان یار اصلی و ۳ بازی به عنوان ذخیره) و ۷۵۲ دقیقه بازی برای بنفیکا در لیگ پرتغال آمار ۱ گل و یک پاس گل به ثبت رسانده است. او همچنین ۵ بازی در لیگ قهرمانان این فصل انجام داده است.

ستاره جوان بنفیکا در رادار شیاطین سرخ؛ منچستریونایتد به خرید ژائو نوس علاقه دارد

آنتونیو سیلوا، گزینه جدی منچستریونایتد برای تابستان 2024

 

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *