بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

برونو فرناندز: واقعا در لیگ قهرمانان بد بودیم؛ طبق معمول کار را زودتر تمام نکردیم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ | ۱۰:۴۶

طرفداری | منچستریونایتد شب گذشته در دیداری که نیاز مبرمی به پیروزی داشت در استادیم رامس پارک روی اشتباهات آندره اونانا به تساوی ۳-۳- مقابل گالاتاسارای رضایت داد تا کار صعود شاگردان تن هاخ به هفته آخر و اما و اگرهای فراوان کشیده شود. برونو فرناندز، پس از این دیدار اعتراف کرد که شیاطین سرخ در این فصل لیگ قهرمانان اروپا عملکرد بسیار بدی داشته‌اند.

یونایتد در حالی پا به دیدار مقابل گالاتاسارای گذاشت که از اهمیت پیروزی در استانبول آگاه بود و با دو گل الخاندرو گارناچو و برونو فرناندز، بازی را رویایی آغاز کرد اما گل حکیم زیاش در دقیقه ۲۹ حساب کار را ۲-۱ کرد تا شیاطین نیمه اول را با برتری یک گله به رختکن بروند. در نیمه دوم اسکات مک تومینای اختلاف را به دو گل رساند اما باز هم حکیم زیاش به کمک اشتباه آندره اونانا حساب کار را ۳-۲  کرد و در نهایت اصلان‌ها با ضربه تماشایی کرم آکتورکوعلو گل تساوی را به ثمر رساندند تا تیم اریک تن هاخ بار دیگر نشان دهد که در حفظ نتیجه با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند. فرناندز پس از این دیدار در مصاحبه با TNT Sport در حالی که ناامیدی خود را پنهان می‌کرد، گفت:

به دلیل حضور در تست دوپینگ نتوانستم به رختکن بروم، بنابراین حال و هوای تیم را نمی‌دانم. اما چیزی که واضح است ما گل‌های بسیار بدی دریافت کردیم و باید شرایط در تمام آن صحنه‌ها کنترل می‌کردیم. هر بار که گل خوردیم، فرصت‌های زیادی برای جبران و گلزنی داشتیم و حتی در پایان بازی نیز فکر کنم تقریبا 4 موقعیت گلزنی داشتیم، باید با سری بالا بازی کنیم و به بازیکنی که آزاد و است و در موقعیت بهتری قرار دارد پاس بدهیم.

او ادامه داد:

ابتدا باید تیم را در اولویت قرار دهیم. یک بازی دیگر بود که می‌توانستیم کار را تمام کنیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم و اشتباهات خودمان گل‌های آنها را رقم زد. راستش خیلی بد است. نمی‌خواهم خیلی منفی‌ باشم، اما آنچه در لیگ قهرمانان انجام داده‌ایم کافی نیست. ما باید بازی‌هایمان را کنترل کنیم. این اولین بار نیست که چنین اتفاقی می‌افتد.

منچستریونایتد برای صعود به مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان ابتدا باید بایرن مونیخ را در اولدترافورد شکست دهد و پس از آن منتظر نتیجه دیدار کپنهاگن و گالاتاسارای باشد. در صورت پیروزی یونایتد مقابل شاگردان توماس توخل و تساوی رقیبان در دیدار هم زمان شیاطین به دور بعد صعود خواهند کرد.  گالاتاسارای 3-3 منچستریونایتد؛ گمشده‌ای آشنا در باران استانبول

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *