بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

از بایرن مونیخ تا رئال مادرید و منچستریونایتد؛ کدام باشگاه مقصد مورد علاقه فلوریان ویرتس است؟

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ | ۱۴:۰۱

طرفداری | فلوریان ویرتس استعداد آلمانی و مطرح بایرلورکوزن با عملکرد خوبی که طی این سال‌ها داشته، توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده و با وجود اینکه قراردادش تا سال 2027 اعتبار دارد اما گمانه‌زنی‌های زیادی درباره آینده او به وجود آمده است.

به گزارش فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان؛ بایرلورکوزن از بابت حفظ فلوریان ویرتس برای یک سال دیگر هم مطمئن است اما آن‌ها به نوعی نگران بایرن مونیخ نیز هستند. با این حال سران ورکسلف امیدوارند که این استعداد مطرح آلمانی پس مسابقات یورو 2024 به میزبانی همین کشور برای یک سال دیگر هم در لورکوزن بماند.

هر چند پس از فصل 25-2024، آن‌ها خود را برای جدایی ویرتس آماده خواهند کرد و این واقعیت که او تا سال 2027 قرارداد دارد، تغییری در این شرایط ایجاد نمی‌کند. با این حال قیمت درخواستی بایر برای فروش این بازیکن 20 ساله، بیش از 120 میلیون یورو است! از سوی دیگر، باید دید که ویرتس نیز چه خواسته‌ای دارد؟ بایرن مونیخ اولویت اول فلوریان ویرتس

قطعاً می‌توان گفت که نگاه فلوریان ویرتس در حال حاضر به بایرن مونیخ است. در یک حالت ایده‌آل، این بازیکن دوست دارد ابتدا به جمع مونیخی‌ها ملحق شود و سپس در آینده به باشگاهی در خارج از آلمان بپیوندد. 

انجام این انتقال پس از اتمام مسابقات یورو 2024 قابل تصور است اما ویرتس نیز نمی‌خواهد عجله کند و به همین خاطر تاکنون به هیچ تیمی، تعهدی نداده است. او می‌خواهد ابتدا به پیشرفتش در لورکوزن ادامه دهد و در حال حاضر تمرکزش روی این موضوع است. ​​​​​​​باواریایی‌ها چه برنامه‌ای برای استعداد بایرلورکوزن دارند؟

بایرن مونیخ صرفاً علاقه‌مند به فلوریان ویرتس نیست بلکه سران این باشگاه اعتقاد دارند اگر واقعاً شانس جذب او را دارند باید این‌کار را انجام دهند. البته آن‌ها در حال حاضر امکان پرداخت 120 میلیون یورو به اضافه بندهای پاداش را ندارند.

با این حال، این شرایط می‌تواند تغییر کند زیرا آینده برخی بازیکنان بایرن مانند جمال موسیالا نامعلوم است. این موضوع که موسیالا علاقه دارد پس از سال 2025 هم در مونیخ بماند، هنوز مشخص نیست زیرا رئال مادرید به این بازیکن علاقه دارد. هر چند سران بایرن فکر می‌کنند حضور موسیالا مشکلی برای جذب ویرتس و حضور او در تیم ایجاد نمی‌کند. ​​​​​​​فلوریان ویرتس زیر ذره‌بین منچستریونایتد

در ادامه گزارش اسکای آلمان، جز بایرن مونیخ و رئال مادرید، منچستریونایتد نیز این جواهر آلمانی را زیر نظر دارد. شیاطین سرخ پرس‌وجوهایی درباره شرایط ویرتس انجام داده‌اند اما تاکنون نه پیشنهادی ارائه داده‌اند و نه تماسی با خانواده او برقرار کرده‌اند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *