بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گل‌محمدی با دست خالی مقابل رونالدو/ وضعیت عجیب روی نیمکت پرسپولیس

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ | ۱۳:۰۵

در شرایطی که محمد عمری دو روز قبل از سفر به عربستان آسیب دید شب قبل از بازی با النصر مشخص شد سعید صادقی هم سرماخورده و شاید نتواند در این مسابقه به میدان برود.

البته پرسپولیس تا لحظه آخر و قبل از اعلام لیست بازی منتظر شرایط صادقی خواهد ماند اما اگر او و عمری به این بازی بزرگ نرسند دست یحیی در فاز حمله بسته‌تر خواهد شد.

با در نظر گرفتن بازی رفت پرسپولیس در صورت غیبت عمری و صادقی چهار مهره خود در فاز حمله را در اختیار نخواهد داشت چا که یاسین سلیمانی و وحید امیری هم در بازی رفت مثل صادقی و عمری به میدان رفته بودند.

در چنین شرایطی حتی اگر عالیشاه جای صادقی را پر کند و با تغییر سیستم  یحیی جای عمری در ترکیب خالی نباشد باز هم پرسپولیس در فاز حمله نیروهای تهاجمی بسیار ناچیزی خواهد داشت.

در واقع اگر عمری و صادقی به بازی امشب نرسند پرسپولیس فقط نبیل باهویی، میلاد سورگی و امید فهمی جوان را به عنوان مهره‌های تهاجمی روی نیمکت خواهد داشت که در مقابل تیم پرستاره‌ای مثل النصر مثال بارز یک جدال نابرابرخواهد بود. 

البته سورگی و باهویی در بازی‌های قبلی به میدان رفته‌اند اما طبیعتا در این بازی بزرگ شاید کارایی لازم را نداشته باشند.فهمی هم که حتی در لیگ برتر یک دقیقه بازی نکرده و کاملا بی تجربه است.

بیشتر بخوانید: ماموریت سخت یحیی به این بازیکن برای مهار رونالدو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *