بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

میکل آرتتا: کاملا مستحق پیروزی مقابل برنتفورد بودیم؛ 200 بازی برای آرسنال، باورنکردنی است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ | ۰:۵۷

طرفداری | دو تیم برنتفورد و آرسنال در دیداری از هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه 1-0 به سود آرسنال به پایان رسید.

میکل آرتتا سرمربی آرسنال که از برد دقیقه پایانی مقابل برنتفورد حسابی خوشحال بود، از بازی شاگردانش کاملا راضی و احساس غرور می‌کرد. آرتتا می‌گوید 200 بازی برای آرسنال برای او باورنکردنی است.

من از عملکرد تیم خیلی خوشحالم، ما کلین‌شیت کردیم و از نحوه بازی همه خیلی خوشحالم. تیم امروز استثنایی بود. خیلی خوشحالم. ما کاملا مستحق پیروزی در بازی بودیم. انعطاف‌پذیری زیادی از خود نشان دادیم.

امشب یک شب ویژه برای من، برای کادرفنی بود، 200 بازی برای این باشگاه باورنکردنی است. من واقعاً این شب را به دلایل زیادی به یاد خواهم آورد، مخصوصاً برای جنگندگی که تیمم امشب نشان داد. من خیلی خوشحالم، می‌خواهم یک شام زیبا با خانواده‌ام بخورم و فردا به بازی بعدی لیگ قهرمانان اروپا فکر کنم.

آرتتا در مورد کای هاورتس و لحظه‌ای که او را به سوی تماشاگران برد، اظهار داشت:

واقعا کسی را نمی‌شاسم که برای او خوشحال نباشد. او کاملا شایسته تشویق بود و یک فوتبالیست فوق‌العاده است. این تشویق‌ها زیبایی فوتبال است. هاورتس نمونه‌ای برای همه ماست تا تحت فشار پیشرفت کنیم. ما خوشحالیم که او در کنار ما و با تیم ماست. او ثابت کرد که بازیکن مناسب و خرید مناسبی برای تیم ما است.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *