بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سولسشر: چیزی جز ستایش مگوایر ندارم؛ او نشان داد که چرا کاپیتان باشگاه شد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ | ۱۳:۰۱

طرفداری | اوله گونار سولسشر، اسطوره و سرمربی سابق منچستریونایتد، به تمجید از هری مگوایر به دلیل بازیابی فرم خوب خود پرداخته و معتقد است که این مدافع انگلیسی نشان داده که چرا به عنوان کاپیتان شیاطین سرخ انتخاب شده بود. مگوایر گران‌ترین خرید سولسشر در دوران سرمربیگری یونایتد بود و تنها چند ماه پس از ورودش به باشگاه، به‌طور عجیبی به عنوان کاپیتان باشگاه انتخاب شد.

این ملی پوش انگلیسی اولین فصل خود را در اولدترافورد درخشان ظاهر شد اما به تدریج زیر فشار بازوبند کاپیتانی منچستریونایتد افت کرد و روند نزولی او آغاز شد. پس از اینکه اریک تن هاخ بازوبند کاپیتانی را به برونو فرناندز سپرد، به نظر می‌رسید دوران این بازیکن در اولدترافورد به پایان رسیده است اما او با رد پیشنهاد وست هم تصمیم گرفت برای جایگاه خود بجنگد و موفق شد بار دیگر به ترکیب اصلی منچستریونایتد راه پیدا کند. سولسشر در گفتگو با Nettavisen با تمجید از مگوایر گفت:

به نظرم نحوه برخورد او با این فشارها فوق العاده بود. کنترل چنین شرایطی هرگز آسان نیست. من با او در تماس بوده‌ام و چیزی جز ستایش این پسر ندارم. ترک منچستریونایتد کار آسانی نیست چرا که می‌دانید که تقریبا در هر باشگاهی دوران افت وجود دارد. زمانی که جنگجو باشید، وقتی که فوتبالیست خوبی باشید و نشان دهید که به باشگاه علاقه دارید، بهای زحمات خود را دریافت می‌کنید. 

اسطوره نروژی ادامه داد:

حدس می‌زنم او متوجه شده که به حرف چه کسانی گوش دهد. بسیار خوشحالم که او نشان داد چه نوع بازیکنی است و به همین دلیل او را کاپیتان باشگاه کردم. در نروژ به این بازیکنان به دلیل استقامتشان زقوم (چوب جهنم)* می‌گوییم. 

سولسشر از اسکات مک تومینای نیز به دلیل اثبات خود به اریک تن هاخ تمجید کرد. او گفت:

می‌دانستم که آن‌هاچنین شخصیتی دارند، و این افراد پاداش تلاش‌های خود را دریافت می‌کنند و به دلیل شخصیتشان پول می‌گیرند. شما به چنین افرادی در تیم خود احتیاج دارید.

* Hellwood که در اینجا زقوم ترجمه شده نام درختی است که در قعر آتش جهنم رشد می‌کند و سولسشر با به کار بردن این کلمه به استقامت مگوایر اشاره می‌کند. (مترجم) 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *