بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کسب سه مدال رنگارنگ توسط کشتی‌گیران ایران/ بادکان فینالیست شد

منبع : خبرگزاری مهر
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری مهر، شب گذشته در ادامه مسابقات روزهای اول و دوم جام پتکو سیراکوف و ایوان ایلی‌اف، در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا رستمی با پیروزی ۹ بر صفر مقابل کریل مینکو از قزاقستان و ۹ بر ۵ و ضربه فنی بر پتر گورنیاشکی از بلغارستان به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله نیز مقابل علیخان کوکنوف با نتیجه ۵ بر ۱ خود به پیروزی دست یافت و راهی دیدار فینال شد. رستمی در دیدار پایانی به عبداله توپارک از ترکیه را از پیش رو برداشت و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۸۲ کیلوگرم محمدحسین محمودی در دور نخست مقابل ایوایلو ایوانوف از بلغارستان با نتیجه ۶ بر ۳ به پیروزی رسید اما به علت آسیب دیدگی در کشتی دوم نتوانست به میدان برود و چهارم شد.

رقابت‌های این اوزان به صورت دوره‌ای برگزار شد که نمایندگان کشورمان در گروه ۳ نفره حضور داشتند.

در مسابقات مقدماتی روز دوم و در وزن ۸۷ کیلوگرم نیز حمیدرضا بادکان در مسابقاتی که به صورت دوره‌ای برگزار شد، در گروه چهار نفره مقابل والری الکسیف از بلغارستان با نتیجه ۱۱ بر ۲ به پیروزی رسید. وی در دور بعد با نتیجه ۸ بر صفر از سد ژانتاس نورگالی از قزاقستان گذشت و در دور سوم نیز با توجه به حاضر نشدن ماکسات سایلاو از قزاقستان بعنوان نفر اول به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله نیز با نتیجه ۱۰ بر ۲ و با ضربه فنی مقابل کالویان ایوانوف از بلغارستان به پیروزی دست یافت و راهی دیدار فینال شد. بادکان در دیدار پایانی به مصاف ساریجیجک موهوتین از ترکیه می‌رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که مسابقات به صورت دوره‌ای و با حضور ۵ کشتی گیر برگزار می‌شد، مرتضی الغوثی در دور اول با نتیجه ۱۰ بر ۸ مقابل اسلام مومایف از قزاقستان به پیروزی رسید. وی در کشتی بعد با نتیجه ۸ بر صفر از سد آتاناس ایوانوف از بلغارستان گذشت اما در دور سوم مقابل اولجون مصطفی از ترکیه با نتیجه ۱۲ بر ۳ مغلوب شد. الغوثی در آخرین مبارزه خود با نتیجه ۴ بر ۱ از سد میندوگاس ونچکاتیس از لیتوانی گذشت و به مدال نقره دست یافت.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم که به صورت دوره‌ای و با حضور ۴ کشتی گیر برگزار شد، علیرضا حسنوند در مبارزه نخست با نتیجه ۴ بر صفر و ضربه فنی از سد توشکو آنگلوف از بلغارستان گذشت اما در دو دیدار بعدی با نتایج ۳ بر ۱ مغلوب بوزکورت فاتیح از ترکیه و ۴ بر صفر و ضربه فنی مغلوب علیبک سارسنگالیف از قزاقستان شد و به مدال برنز رسید.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *