بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پروین از بازی پرسپولیس کلافه شد؛ شاگردان یحیی ترسو بازی کردند

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 شهریور 1402 | 0:37

علی پروین پس از شکست ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل النصر اظهار کرد: پرسپولیس مقداری ترسو بازی کرد. حتی اگر با تعداد کامل هم بازی می‌کردند بازی را نمی‌بردند. حیف بود که تماشاگر در ورزشگاه نبود؛ اگر بودند پرسپولیس پیروز می‌شد.

او درباره ده نفره شدن پرسپولیس و همچنین مصدومیت ترابی هم گفت: این از اتفاقات فوتبال است و پیش می‌آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *