بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گل‌محمدی: اگر ۱۰ نفره نمی‌شدیم به النصر نمی‌باختیم

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 شهریور 1402 | 0:25

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و النصر عربستان که به شکست ۲ بر صفر نماینده کشورمان انجامید، اظهار داشت: بازی تحت تأثیر اتفاقاتی خیلی بد برای ما بود، هم مصدومیت مهدی ترابی در دقیقه ۵ و سپس اخراج میلاد سرلک. گل اول که یک گل به خودی بود، می‌توانست گل نشود. در هر صورت مقابل تیم باکیفیتی بازی کردیم. اگر یکی از این اتفاقات نمی‌افتاد و به ویژه ۱۰ نفره نمی‌شدیم این نتیجه رقم نمی‌خورد.پرسپولیس مغلوب النصر شد

ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *