تاج: پرسپولیس ۱۰ نفره نمی شد، نمی باخت / چمن خراب است
منبع : طرفداری
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اگر پرسپولیس مقابل النصر ۱۰ نفره نمی شد، بازنده نمی شد.
به گزارش طرفداری، مهدی تاج بعد از شکست ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل النصر عربستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت:
مصدومیت ترابی یک ضربه کاری کاری به پرسپولیس زد اما اگر این تیم ۱۰ نفره نشده بود پرسپولیس بباز نبود.
وی در مورد وضعیت چمن اظهار داشت:
چمن خراب است. خوب نیست!
علی پروین در ادامه این گفت و گو درباره شرایط نامناسب چمن آزادی هم گفت:
بستگی به آقای تاج دارد که دو سه ماه تعطیل کند و درست می شود.












