بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تاج: پرسپولیس ۱۰ نفره نمی شد، نمی‌ باخت / چمن خراب است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 شهریور 1402 | 0:17

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اگر پرسپولیس مقابل النصر ۱۰ نفره نمی شد، بازنده نمی شد.

به گزارش طرفداری، مهدی تاج بعد از شکست ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل النصر عربستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت:

مصدومیت ترابی یک ضربه کاری کاری به پرسپولیس زد اما اگر این تیم ۱۰ نفره نشده بود پرسپولیس بباز نبود. 

وی در مورد وضعیت چمن اظهار داشت:

چمن خراب است. خوب نیست!

علی پروین در ادامه این گفت و گو درباره شرایط نامناسب چمن آزادی هم گفت:

بستگی به آقای تاج دارد که دو سه ماه تعطیل کند و درست می شود.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *