بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فاجعه پیاده‌روی تیم ملی در فرودگاه تهران/ با این مدیریت و برنامه‌ریزی تا سرکوچه هم نمی‌رسیم!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهریور 1402 | 11:05

تیم امید باخت و حذف شد، درست مثل تمام چهار دهه گذشته و این نسل پرستاره هم نتوانست طلسم را بشکند.

حالا خیلی‌ها می‌آیند و از دلایل این شکست می‌گویند و آنها که بیشترین نقش را داشتند، مثل همیشه پشت توجیهات مخفی خواهند شد.

مسلم است که در فوتبال تیم بیرون زمین باید به مراتب قوی‌تر از تیم درون میدان باشد. این همه افراد که با هزینه فدراسیون سفر می‌روند و حق ماموریت و پاداش برد می‌گیرند اما ….

نگاه به شعارها و ادعاها نکنید! در عمل ثابت می‌شود هرکس چقدر به کارش وارد است و درست انجام وظیفه می‌کند.

وقتی در خاک خودمان مدیریت و پشتیبانی از تیم این است وای بحال خارج از کشور که قانون دارد و با «من بمیرم تو بمیری» و ریش سفیدی کاری از پیش نمی‌رود!

اینجا هر وقت تیمی‌ببازد و اوت شود رهایش می‌کنند و کسی با این قانون مشکلی ندارد اما این تیم داشت می‌رفت بازی‌های آسیایی!

تیم بیرون زمین صفر

امکانات صفر

برنامه ریزی صفر

ادعا هزار

مصاحبه هزار

وعده صدهزار

میل به خدمت تا بی نهایت!

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *