لوئیز انریکه پس از شکست پاری سن ژرمن: کاملا از عملکرد تیم راضی هستم
منبع : طرفداری
طرفداری | پاری سن ژرمن در جریان دیداری از هفته پنجم لیگ یک فرانسه، مقابل نیس قرار گرفت و یک شکست خانگی ۳-۲ را تجربه کرد. لوئیز انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن در مصاحبه ای که پس از بازی انجام داد، در مورد عملکرد شاگردانش نظر داد و ظاهرا با وجود شکست از عملکرد بازیکنانش رضایت دارد.
من کاملا از عملکرد تیم راضی هستم، واقعا می گویم. زمانی که بازیکنان همه توان خودشان را به کار می گیرند، در مورد چه چیزی باید گلایه کنم؟ مشخصا باید بهتر شویم، بله. اما نگران نیستم. تیمی که مقابل ما قرار گرفت حریف بسیار سرسختی بود. نیس تا قبل این بازی شکست نخورده بود و فوتبال خیلی خوبی بازی می کند. تلاش کردیم آنها را از بالا پرس کنیم و کارمان را هم به خوبی انجام دادیم، با این حال آنها تیم قدرتمندی بودند و از شانس هایی که داشتند استفاده کردند. به نیس تبریک می گوییم و خودمان هم باید پیشرفت کنیم.
بیشتر بخوانید:
پاری سن ژرمن ۲-۳ نیس؛ گرفتار در چنگال عقاب ها












