کاروان نساجی عازم هند شد
منبع : طرفداری
کاروان نساجی صبح امروز تهران را به مقصد هند ترک کرد.
به گزارش طرفداری، نساجی در اولین دیدار آسیایی خود روز دوشنبه به مصاف بمبئی سیتی، نماینده هند می رود.
صبح امروز کاروان تیم نساجی تهران را به مقصد هند ترک کرد تا دو روز پیش از این بازی تمرینات خود را در هند شروع کند.












