بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کاروان نساجی عازم هند شد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهریور 1402 | 10:21

کاروان نساجی صبح امروز تهران را به مقصد هند ترک کرد.

به گزارش طرفداری، نساجی در اولین دیدار آسیایی خود روز دوشنبه به مصاف بمبئی سیتی، نماینده هند می رود.

صبح امروز کاروان تیم نساجی تهران را به مقصد هند ترک کرد تا دو روز پیش از این بازی تمرینات خود را در هند شروع کند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *