بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اعتراض نساجی به کارشکنی هندی ها / به مهاجم خارجی نماینده ایران ویزا ندادند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهریور 1402 | 9:33

علا عباس در بازی نساجی برابر بمبئی سیتی غایب است.

به گزارش طرفداری، نساجی در اولین بازی آسیایی خود باید به مصاف بمبئی سیتی نماینده هند برود.

ظاهرا باشگاه هندی ویزای علا عباس را صادر نکرده و این بازیکن در دیدار حساس نساجی غایب خواهد بود. باشگاه نساجی در اعتراض به این اقدام نماینده هند بیانیه ای منتشر کرده است که در ادامه آن را مشاهده می کنید:

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *