بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بیزینس‌من ایرانی-بریتانیایی با فروش باشگاهش به آمریکایی‌های جنجالی موافقت کرد

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 24 شهریور 1402 | 14:29

فرهاد مشیری، سهامدار عمده اورتون، قراردادی را با کمپانی 777Partners میامی بر سر خرید باشگاه لیگ برتری امضا کرد.

به نظر می‌رسد که باشگاه اورتون پس از چندین ماه بلاتکلیفی تحت مالکیت جدید باشد، البته مشروط به تایید مقررات لیگ برتر، اتحادیه فوتبال و اداره رفتار مالی. انتظار می‌رود این معامله در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۳ انجام شود. این قرارداد در صورت تایید، تمام سهام مشیری که ۹۴.۱ درصد سهام باشگاه است را به 777Partners خواهد داد.

 

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *