بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کنایه کاپیتان سابق تراکتور به مسئولین؛ رونالدو نیستیم ولی آدم که هستیم! + عکس

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 24 شهریور 1402 | 14:05

محمد ایرانپوریان با انتشار یک استوری اینستاگرامی اعتراض خود نسبت به برخی مسائل را نشان داد.

به گزارش طرفداری، روز سه شنبه النصر در دیداری حساس برابر پرسپولیس قرار می گیرد. آمدن کریستیانو رونالدو به ایران و تهیه برخی امکانات برای دارنده ۵ توپ طلا، حواشی زیادی را ایجاد کرده است. افراد زیادی می پرسند چرا امکانات خوب برای رونالدو است و مردم ایران باید در همان شرایط عادی زندگی کنند؟

محمد ایرانپوریان کاپیتان سابق تراکتور با انتشار یک استوری کنایه آمیز به حضور رونالدو در ایران واکنش نشان داد. ایرانپوریان در بخشی از استوری خود نوشت:

چرا اشکلات را برای ما ایرانیان رفع نمی کنید؟ کریستیانو رونالدو نیستیم اما آدم که هستیم!

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *