بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بازیکن ازبکستان مقابل ایران دو کارت زد گرفت و اخراج نشد!

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهریور 1402 | 21:25

تیم ملی فوتبال امید کشورمان امشب در آخرین بازی خود در مرحله گروهی مقدماتی زیر ۲۳ سال آسیا مقابل ازبکستان میزبان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

پس از پایان این مسابقه مسئولان تیم امید در اعتراض به اخراج نشدن عبدالقادر خوشانف بازیکن شماره ۳ ازبکستان که در دقایق ۴۰ و ۹۰ به ترتیب روی الله‌یار صیادمنش و محمدجواد حسین‌نژاد مرتکب خطا شد و از داور کارت زرد گرفت، اعتراض کردند.

نکته عجیب این است که این داور طبق آنچه در تصاویر تلویزیونی نشان داده شد به این بازیکن دو بار کارت زرد نشان داد اما او را اخراج نکرد حال باید دید آیا AFC پس از این اتفاق به شکایت تیم ایران ترتیب اثر می‌دهد و نتیجه مسابقه تغییر می‌کند یا خیر؟

۲۵۸ ۲۵۸

دسته بندی ها : خبرانلاین
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *