بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بیرانوند: تمام تلاشم را می‌ کنم که به بازی با النصر برسم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهریور 1402 | 21:13

دروازه‌بان پرسپولیس اعلام کرد دوست دارد در دیدار با النصر حضور داشته باشد و به گفته پزشک معالجش نیز مشکلی برای این موضوع نخواهد داشت.

به گزارش طرفداری، علیرضا بیرانوند درباره آخرین شرایط مصدومیت خود گفت:

مصدومیت خیلی بدی در بازی تیم ملی داشتم. MRI گرفتم و بعد کار درمان‌مان را شروع کردم، چون ۲۸ شهریور یک بازی حساس در لیگ قهرمانان آسیا داریم.

وی ادامه داد:

تمام تلاشم را می‌کنم که به بازی با النصر برسم. شرایط سخت است و دوست دارم به خاطر هواداران در این بازی باشم. تا الان با کادر پزشکی باشگاه و تیم ملی صبح و بعدازظهر تمرین کردم  تا هر چه سریعتر بهبود پیدا کنم.

دیدار پرسپولیس و النصر در چارچوب هفته اول لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه ۲۸ شهریور در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *