بیرانوند: تمام تلاشم را می کنم که به بازی با النصر برسم
منبع : طرفداری
دروازهبان پرسپولیس اعلام کرد دوست دارد در دیدار با النصر حضور داشته باشد و به گفته پزشک معالجش نیز مشکلی برای این موضوع نخواهد داشت.
به گزارش طرفداری، علیرضا بیرانوند درباره آخرین شرایط مصدومیت خود گفت:
مصدومیت خیلی بدی در بازی تیم ملی داشتم. MRI گرفتم و بعد کار درمانمان را شروع کردم، چون ۲۸ شهریور یک بازی حساس در لیگ قهرمانان آسیا داریم.
وی ادامه داد:
تمام تلاشم را میکنم که به بازی با النصر برسم. شرایط سخت است و دوست دارم به خاطر هواداران در این بازی باشم. تا الان با کادر پزشکی باشگاه و تیم ملی صبح و بعدازظهر تمرین کردم تا هر چه سریعتر بهبود پیدا کنم.
دیدار پرسپولیس و النصر در چارچوب هفته اول لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه ۲۸ شهریور در ورزشگاه آزادی برگزار میشود.












