بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حسن‌ زاده: اینکه به باشگاهی امتیاز بدهیم، منتفی است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهریور 1402 | 19:33

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت که بحث ۳ بر صفر شدن مسابقات سپاهان و امتیاز دادن به تیم‌های دیگر منتفی است.

به گزارش طرفداری، ابوالفضل حسن‌ زاده درباره شکایت چهار باشگاه استقلال، پرسپولیس، پیکان و تراکتور از سپاهان گفت:

در جلسه امروز مسائل مطرح شد اما زمان صدور رأی مشخص نیست.

وی ادامه داد:

دوستان بحث بازیکن غیرمجاز را مطرح می‌کنند که این موضوع مقید به زمان است که هیچ باشگاهی رعایت نکرده است. بنابراین بحث بازیکن غیرمجاز مطرح نیست و اینکه به باشگاهی امتیاز بدهیم، منتفی است. اینکه تخلف رخ داده یا نه و چه تصمیمی گرفته می‌شود با اعضای کمیته انضباطی است.

رئیس کمیته انضباطی اظهار داشت:

در جلسه امروز هیچ باشگاهی مستنداتی ارائه نکرد. شکایت‌شان کلی بود و اینکه اعتقاد داشتند سپاهان نقص مقررات کرده است.

وی همچین گفت که بعید است جلسه دیگری در این باره تشکیل شود.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *