حسن زاده: اینکه به باشگاهی امتیاز بدهیم، منتفی است
منبع : طرفداری
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت که بحث ۳ بر صفر شدن مسابقات سپاهان و امتیاز دادن به تیمهای دیگر منتفی است.
به گزارش طرفداری، ابوالفضل حسن زاده درباره شکایت چهار باشگاه استقلال، پرسپولیس، پیکان و تراکتور از سپاهان گفت:
در جلسه امروز مسائل مطرح شد اما زمان صدور رأی مشخص نیست.
وی ادامه داد:
دوستان بحث بازیکن غیرمجاز را مطرح میکنند که این موضوع مقید به زمان است که هیچ باشگاهی رعایت نکرده است. بنابراین بحث بازیکن غیرمجاز مطرح نیست و اینکه به باشگاهی امتیاز بدهیم، منتفی است. اینکه تخلف رخ داده یا نه و چه تصمیمی گرفته میشود با اعضای کمیته انضباطی است.
رئیس کمیته انضباطی اظهار داشت:
در جلسه امروز هیچ باشگاهی مستنداتی ارائه نکرد. شکایتشان کلی بود و اینکه اعتقاد داشتند سپاهان نقص مقررات کرده است.
وی همچین گفت که بعید است جلسه دیگری در این باره تشکیل شود.












