بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دعوت از دو بازیکن به جای رامین و بیرانوند!

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 17 شهریور 1402 | 18:49

بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال، در پی آسیب دیدگی جزئی علیرضا بیرانوند و رامین رضاییان، این دو بازیکن برای درمان خود در اختیار کادر پزشکی تیم ملی قرار گرفتند. البته فدراسیون در مورد زمان دوری دو بازیکن پرسپولیس و سپاهان خبری را اعلام نکرده است.

همچنین کادر فنی تیم ملی برای تکمیل فهرست بازیکنان برای دیدار برابر آنگولا، حسین پورحمیدی و صالح حردانی را به اردوی تیم ملی دعوت کرد. پورحمیدی پیش از این پاسپورت خود را هم تحویل داده بود اما در نهایت برای بازی دوم در اختیار کادرفنی خواهد بود.

این دو بازیکن برای اضافه شدن به سایر ملی‌پوشان باید فردا (شنبه) خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند و در تمرینات نیز حضور خواهند داشت.

۲۵۷ ۲۵۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *