بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سرآسیایی: باید از امتیاز میزبانی حداکثر استفاده را ببریم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۸:۴۲

مجتبی سرآسیایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت:

برای بازی فردا که تقریبا یک شکل فینال‌گونه در پایین جدول دارد کاملا آمادگی داریم. خیلی خوشحالیم که این بازی در ورزشگاه حافظیه و ان‌شاءالله با استقبال تماشاگران خوب شیرازی‌مان با شادابی و انگیزه بیشتر برگزار خواهد شد. بازیکنان ما کاملا توجیه هستند و آمادگی خوبی داریم.

وی ادامه داد:

علاوه بر مسائل انگیزشی، هر تیمی که کمتر اشتباه کند و کمتر موقعیت به حریفش بدهد قطعا برنده بازی فردا خواهد بود. نسبت به شرایط نفت مسجدسلیمان  اشراف کامل داریم. این تیم بازیکنان خوبی در اختیار دارد. بازی فردا کاملا یک بازی درگیرانه و فیزیکی است. نفت شرایط بهتری در جدول دارد. برخلاف میل باطنی باید بگویم که متاسفانه عدم امنیت ما در جدول با پرچم اشتباه یک کمک‌داور و عدم تمرکز ما در بحث داوری به وجود آمده است و این امر هم جزء لاینفک فوتبال ما است. امیدوارم این اشتباهات در هفته‌های پایانی کمتر بیفتد تا خدای نکرده به صورت سهوی حقی جابه‌جا نشود و همه چیز در زمین فوتبال تعیین شود.

سرمربی فجر سپاسی افزود:

سیروان قربانی، دانیال کردستانی، ابوالفضل بابایی و یوسف وکیا بازیکنان مصدوم ما هستند، وکیا را در بازی گذشته از دست دادیم اما اعتقاد دارم هر بازیکنی که فردا در زمین و جزو تیم فجر سپاسی است با تمام وجود و با شرافت در راستای دستورات و وظایف تاکتیکی‌اش انجام وظیفه خواهد کرد. ان‌شاءالله فردا بتوانیم با عزت و سربلندی از زمین بیرون بیاییم. رضا آقابابایی را هم به دلیل محرومیت در اختیار نداریم.

سرآسیایی در خصوص حضور تماشاگران در بازی فردا عنوان کرد:

شک ندارم که هواداران شرایط تیم ما را درک خواهند کرد، همانطور که در بازی قبل این همه راه آمدند و ما را شرمنده کردند. قطعا به ورزشگاه می‌آیند و تیم خودشان را حمایت خواهند کرد. تا زمانی که به شیراز نیامده بودم نمی‌دانستم اینقدر تیم فجر در قلب مردم شیراز قرار دارد و فردا هم با گرمای حضورشان شرایط خوبی برای ما رقم می‌زنند تا بتوانیم از حداکثر امتیاز میزبانی‌مان استفاده کنیم و ما هم آنها را خوشحال کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به غیبت 4،5 بازیکن این تیم به دلیل مصدومیت و محرومیت، فجر در بازی فردا مقابل نفت مسجدسلیمان به مشکل برنمی‌خورد؟ گفت:

من با شرایط موجود فجر سپاسی مسئولیت فنی این تیم را قبول کردم، همه بازیکنان ما شرایط را می‌دانند و با همین پکیج باید بهترین اتفاق را برای تیم فجر و مردم شیراز رقم بزنیم. علی‌رغم اینکه بازیکنان باکیفیتی را در اختیار ندارم اما قطعا بازیکنان ما نمی‌گذارند هیچ خلأیی احساس شود. از روزی که به این تیم آمدم با تمام احترام گفتم که این تیم بر مبنای تفکرات یک مربی دیگر بسته شده و ما باید با همین داشته‌ها این سرمایه‌های عظیم مردم شیراز را روی سرمان نگه داریم.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *