بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گزینه های جانشینی لوچانو اسپالتی در ناپولی؛ از تیاگو موتا تا مارسلو گایاردو

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ | ۳:۲۵

طرفداری | مارسلو گایاردو، سرمربی آرژانتینی و 47 ساله یکی از گزینه های جانشینی لوچانو اسپالتی در ناپولی است. 

به گزارش فابریتزیو رومانو، لوچانو اسپالتی به طور جدی در نظر دارد تا از ناپولی جدا شود. احتمال زیادی برای جدایی او در پایان فصل وجود دارد درحالی که ناپولی نیز جستجو برای یافتن جانشین را آغاز کرده است.  اختلاف میان اسپالتی و رییس ناپولی؛ سرمربی تیم قهرمان جدا می شود؟

جانلوکا دی مارتزیو نیز ضمن تایید این خبر گزارش داد برای عدم تغییر سیستم 4-3-3 ناپولی، نامزدهای اصلی جانشینی اسپالتی، وینچنتزو ایتالیانو از فیورنتینا و تیاگو موتا از بولونیا به حساب می آیند در حالی که برای تغییر سیستم، جانپیرو گاسپرینی گزینه محبوب اورلیو دی لورنتیس باقی می ماند. در واقع رئیس این باشگاه ایتالیایی در زمان جدایی والتر ماتزاری، با سرمربی فعلی آتالانتا تماس گرفته بود. رافائله پالادینو، سرمربی مونتزا نیز گزینه دیگر پارتنوپی اما با شانس کمتر است. 

رافائل بنیتس، دوست دی لورنتیس و سرمربی سابق ناپولی نیز گزینه غیر ایتالیایی قهرمان این فصل سری آ محسوب می شود اما این فرضیه چندان محتمل نیست. احتمال انتصاب مارسلو گایاردو که پس از موفقیت در ریورپلاته، منتظر تماس برای اولین تجربه مربیگری خود در اروپا است را نیز نباید رد کرد. دی مارتزیو می گوید در حال حاضر مذاکراتی بین پارتنوپی با آنتونیو کونته و یا یولیان ناگلزمان نیز وجود ندارد. لوچانو اسپالتی: آینده در ناپولی؟ همه چیز مشخص شده و فقط باید اعلام شود

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *