بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خانبان: موضوع عدم دریافت پاداش را به مسئولان فدراسیون منتقل کردم

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه 10 اردیبهشت 1401 | 12:14

– اخبار ورزشی –

مهرداد خانبان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص عدم پرداخت پاداش به وی در مرحله مقدماتی جهانی و اینکه چرا چنین اتفاقی رخ داده است اظهار داشت: من علاقه چندانی به صحبت در این زمینه ندارم اما واقعیت این است که تنها برای بازی با سوریه مبلغی جزئی را به عنوان بخشی از پاداش دریافت کردم و این موضوع را به اطلاع سرپرست سابق تیم ملی و آقای استیلی رساندم.

وی افزود: خودم هم نمی‌دانم چرا پاداشی به من پرداخت نشده و برای این موضوع نامه‌ای هم خطاب به مسئولان فدراسیون نوشتم. در هر صورت خبر پاداش نگرفتن من صحت دارد و موضوع را به آقای ماجدی سرپرست فدراسیون منتقل کردم و او هم قول مساعد داد که با بهتر شدن شرایط مالی فدراسیون پاداشی به بقیه پرداخت شده به من هم پرداخت خواهد شد.استیلی: برای دیدارهای دوستانه با برخی واسطه‌ها همکاری نمی‌کنیم/ اتهام‌زنی کمکی به تیم ملی نمی‌کند

انتهای پیام/

دسته بندی ها : خبرگزاری تسنیم
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *