سرمربی الفیصلی: تنها هدفمان شرکت کردن در مرحله گروهی بود
منبع : خبرگزاری ایلنا
سرمربی الفیصلی عربستان اعتراف عجیبی درباره صعودشان به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا کرد.
به گزارش ایلنا، تیم فوتبال فولاد خوزستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ رقیب الفصیلی عربستان شد.
مارینیوس اوزونیدیس سرمربی یونانی الفصیلی ردر مصاحبه تلویزیونی با برنامه «اکشن مع ولید»، گفت: باید اعتراف کنم اصلا هدفی برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی نداشتیم و تنها هدفمان شرکت کردن در مرحله گروهی بود.
وی افزود: در ابتدا تصمیم داشتم به صورت چرخشی از بازیکنان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان استفاده کنم و به نوعی با هدف بازی دوستانه در این بازی ها شرکت کردیم. اما وقتی نتایج بازی اول و دوم رقم خورد تصمیم گرفتم بازیکنان اصلی را حفظ کنم.
سرمربی الفیصلی ادامه داد: اصلا انتظار نداشتیم از مرحله گروهی صعود کنیم ولی بازیکنان خیلی خوب عمل کردند و این شگفتی و دستاورد بزرگ را برای تیم رقم زدند.
انتهای پیام/


نکونام : با تیمی بازی داریم که یک تیم کاملا قوی و آماده هستند
ورزشگاه نحس قطری ، میزبان فولاد خوزستان در آسیا شد









