عذرخواهی باشگاه نساجی مازندران بهدلیل تعویق جشن قهرمانی
منبع : خبرگزاری ایلنا
باشگاه نساجی مازندران به دلیل تعویق جشن قهرمانی از طرفداران این باشگاه عذرخواهی کرد.
به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، با توجه به اینکه طی هماهنگیهایی با مسئولان، بهویژه فرماندار، شورای اسلامی و شهردار قائمشهر قرار بود جشن قهرمانی روز شنبه برگزار شود اما بهدلیل آنکه سه بازی فشرده با فواصل کوتاه در جام حذفی را پشتسر نهادیم و روز چهارشنبه نیز بازی لیگ برتر را در پیش داریم و همچنین با در نظر گرفتن ماه مبارک رمضان، گرمای هوا و روزهداری مردم عزیز، این امکان وجود ندارد.
لذا با عذرخواهی فراوان از مردم، مجبوریم زمان برگزاری این جشن را به تعویق بیندازیم.
انشاالله تا پیش از پایان فصل جاری در مراسمی باشکوه جشن قهرمانی را برگزار خواهیم کرد.
انتهای پیام/


با جدیدترین تیم لیگ برتری فوتبال ایران آشنا شوید + جزئیات
تبریک باشگاه شمسآذر به نساجی؛ بازگشت دوباره به لیگ برتر
لغو جام حذفی در فصل جاری؛ یکی از هیجانانگیزترین رقابتها حذف شد
پیام مهم باشگاه پرسپولیس برای نماینده مازندران + جزئیات
سنگ تمام مدیران استقلال برای تیم مشهور فوتبال ایران
تصمیم عجیب فدراسیون فوتبال در فصل جدید لیگ برتر خبرساز شد









