بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شارژ مالی آبی ها قبل از بازی با سپاهان

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 9 اردیبهشت 1401 | 17:59

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه استقلال روز گذشته (پنجشنبه) بخشی از مطالبات بازیکنان این تیم را پرداخت کرد و ۱۰ درصد از قرارداد اعضای این تیم به حسابشان واریز شد تا دریافتی بازیکنان در این فصل به ۶۰ درصد برسد.

باشگاه استقلال بعد از هر برد مبلغی را به عنوان پاداش به اعضای این تیم پرداخت می‌کند و با توجه به نتایج اخیر بازیکنان این تیم هنوز پاداش بردهای آخر خود را دریافت نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: شیردادن مادر به فرزندش وسط زمین فوتبال/ عکس پشت پرده ماجرای قفل شدن درِ رختکن در فینال جام حذفی/عکس واکنش سرمربی استقلالی به حواشی آلومینیوم و نساجی

۲۵۴ ۲۵۱

دسته بندی ها : خبرانلاین
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *