بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

روبن دیاز: هیچگونه ناراحتی وجود ندارد؛ می دانستیم مقابل چه تیمی بازی می کنیم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 اردیبهشت 1401 | 4:43

روبن دیاز از پیروزی ۴-۳ تیمش در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید می گوید.

طرفداری | به نقل از وب سایت رسمی یوفا، روبن دیاز، مدافع پرتغالی سیتزن ها در پایان بازی گفت:

اصلاً هیچگونه ناراحتی وجود ندارد. می دانستیم که مقابل چه تیمی بازی می کنیم و آنها هم می دانستند که مقابل چه تیمی قرار گرفته اند. مسابقه ای بود که در آن هر اتفاقی ممکن است رخ دهد، بنابراین فقط باید آماده می شدیم و هر لحظه متمرکز می ماندیم و می جنگیدیم. هر چه نتیجه بهتر می بود، برای ما بهتر می شد اما با توجه به اینکه بازی برگشت در مادرید است، کار هرگز تمام نشده است، فارغ از هر اتفاقی که اینجا رخ داد. دقیقاً می دانیم چه چیزی در پیش است. در نهایت سه گل دریافت کردیم، که هرگز برای ما خوب نیست، اما فکر می کنم تیم واقعاً در غیاب برخی بازیکنان خوب بازی کرد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *