بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

چرا یولیان ناگلزمان اخراج شد؟ توخل گزینه محبوب و قدیمی مدیران بایرن‌مونیخ

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۴ فروردین ۱۴۰۲ | ۲:۴۱

ناگلزمان و بازیکنان بایرن‌مونیخ تا پیش از اخبار منتشر شده توسط رومانو از این اتفاق خبر نداشتند. 

طرفداری | ساعاتی قبل فابریتزیو رومانو در خبری شوکه کننده اعلام کرد بایرن‌مونیخ به طور جدی اخراج یولیان ناگلزمان و جایگزینی او با توماس توخل را بررسی می کند، چیزی نگذشت که خبرنگاران معتبر آلمان نیز این خبر را تایید کردند تا طی مدت زمانی کوتاه، تغییرات بزرگ و البته غیرمنتظره ای روی نیمکت یکی از مدعیان فتح لیگ قهرمانان اروپا رخ داده باشد؛ گفتنی است توخل با قراردادی دو و نیم ساله هدایت بایرن‌مونیخ را به عهده خواهد گرفت. 

چرا ناگلزمان اخراج شد؟

با وجود درخشش در لیگ قهرمانان و راهیابی مقتدرانه به جمع هشت تیم پایانی، از دست دادن ۱۰ امتیاز در لیگ طی سال جاری و واگذاری صدر جدول به دورتموند مدیران بایرن‌مونیخ را عصبانی کرده بود و آن‌ها کسب سه گانه را در خطر می دیدند، علاوه بر این توخل سال هاست که گزینه محبوب مدیران بایرن به حساب می آید و علاقه رئال مادرید و تاتنهام به استخدام این مربی، زنگ خطر را برای مدیران باواریایی به صدا درآورده بود. گفتنی است برنامه بایرن برای استخدام توخل به یکی دو روز اخیر خلاصه نمی شود و آن‌ها هفته هاست که مذاکره با این مربی را آغاز کرده‌اند، تا جایی که توخل اخیرا در مونیخ سکونت داشته است؛ مدیران بایرن نیز از وقفه بازی‌های ملی برای نهایی کردن تصمیمشان استفاده کردند.

ناگلزمان در روزهای اخیر در تمرینات بایرن‌مونیخ غیبت داشت و به همراه نامزدش به اتریش سفر کرده بود و در آنجا به اسکی می پرداخت و گفته می شود که از اخراجش بسیار شگفت زده شده است!

یولیان ناگلزمان

شروع تمرینات توخل با بایرن‌مونیخ: دوشنبه

توماس توخل روز دوشنبه اولین جلسه تمرینی خود را به عنوان سرمربی بایرن برنامه‌ریزی کرده است تا آماده سازی برای بازی مقابل تیم سابقش بروسیا دورتموند را آغاز کند. توخل سران بایرن را به طور کامل متقاعد کرده و با ایده های خود در مورد توسعه تیم فعلی، آنها را مجذوب خود کرده است، او انگیزه بالایی برای آغاز کار در بایرن‌مونیخ دارد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *