بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اعلام سهمیه تماشاگران در فینال جام حذفی

منبع : خبرگزاری میزان
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 اردیبهشت 1401 | 15:42

خبرگزاری میزان – بر اساس اعلام روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، طی تصمیمات اتخاذشده در جلسه امروز شورای تأمین استان تهران، تا ساعاتی دیگر سامانه بلیت‌فروشی باز خواهد شد. سهم اولیه هواداران نساجی در حال حاضر ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر تعیین شده است.

تیم‌های نساجی مازندران و آلومینیوم اراک از ساعت ۲۰:۳۰ روز چهارشنبه (۷ اردیبهشت ماه) در فینال جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند. بیشتر بخوانید: فاضلی: اراک زیرساخت حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارد/ تماشاگر چاشنی فوتبال است

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *